قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری
قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری

تصمیم!



چند وقتی بود که تصمیم گرفتم ماهیتم و عوض کنم ...



دیگه سیر شده بودم از گوسفند بودن !


اما این تصمیم من خیلی خطرناک بود ...


چون چوپان به سگهای گله دستور داده بود ...


که اگر گوسفندی از گله خارج شد تکه پاره اش بکنند ...



سگهای گله به بوی خون عادت کرده بودند !


اما تاثیری نداشت ...


چون من و دیگر گوسفندان تصمیم گرفته بودیم پرواز کنیم ...



حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود !!!



♣♣♣ افشین احسن  - 28 آبان ♣♣♣




نظرات 6 + ارسال نظر
دریا جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
بسیار بسیار زیبا بود...........

مازیار...چتری برای باران جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ق.ظ http://yeksavar.blogfa.com/

درود افشین عزیز....

آرتادخت یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

زیبا بود سپاس

افشین احسن یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

خواهش میکنم دوستان ممنون از شما :)

افشین احسن یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام مرسی دریا جان

:)

افشین احسن یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

مرسی داداش عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد